Me trying to lose something.

I’m trying to lose my weight. o.O  I will.. I must!!

My progress so far.. sigh*

Sekarang ni ada lagi 20 hari lagi untuk guna membership Gym Clark Hatch Danga Bay. tick tock tick tock.. or else RM50 burn begitu sahaja. (beli kat Groupon je.. hehe)

Go go go…  

p/s: kena update letak gambar gemuk untuk jadi semangat.. before and after picture penting jugak. Semangat!!!

More exciting motivation on losing weight.

One response to “Me trying to lose something.

Leave a Reply

